امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1016
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, گزارش خبری, مکاتبات و تذکرات, ویژه تاریخ انتشار : 19 مرداد 1403 - 2:14 | 552 بازدید | ارسال توسط :

دیدار سازنده و صمیمانه دکتر رضا جباری با مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و مدیران صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در دیدار سازنده و صمیمانه با مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، آخرین وضعیت عملکرد شرکت در حوزه تولید و فروش مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست، مشکلات مربوط به گاز خوراک ورودی مجتمع […]

دیدار سازنده و صمیمانه دکتر رضا جباری با مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و مدیران صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در دیدار سازنده و صمیمانه با مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، آخرین وضعیت عملکرد شرکت در حوزه تولید و فروش مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، مشکلات مربوط به گاز خوراک ورودی مجتمع و کاهش فشار آن، بعنوان یکی از چالش‌های اصلی تولید مورد توجه قرار گرفت.

همچنین، پروژه‌های توسعه‌ای زودبازده که می‌توانند به ایجاد اشتغال در منطقه کمک شایانی کنند، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

جذب و استخدام نیروهای بومی و همچنین وضعیت رفاهی پرسنل از دیگر موضوعات مهم این دیدار بود.

نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ،هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت توجه به نیروهای بومی و بهبود وضعیت رفاهی آن‌ها تاکید کرد.

در پایان این دیدار، دکتر جباری با تاکید بر اهمیت پایداری تولید در شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، قول مساعد دادند تا برای تامین فشار گاز مورد نیاز در راستای پایداری تولید و تسهیل و تعامل سازنده جهت رفع موانع پیش روی پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت در راستای اشتغال زایی در منطقه، تلاش کنند

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.