امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1150
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, گزارش خبری, مکاتبات و تذکرات, ویژه تاریخ انتشار : 18 مهر 1403 - 13:22 | 350 بازدید | ارسال توسط :

دیدار دکتر رضا جباری با معاون قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با سردار حزنی معاونت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور به منظور بهره‌گیری از توان این قرارگاه برای اجرای برنامه‌های بهسازی و توانمند سازی و رفع مشکلات و معضلات در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار حوزه […]

دیدار دکتر رضا جباری با معاون قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با سردار حزنی معاونت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور به منظور بهره‌گیری از توان این قرارگاه برای اجرای برنامه‌های بهسازی و توانمند سازی و رفع مشکلات و معضلات در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار حوزه انتخابیه خود دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه یکی از اقدامات بسیار خوبی بود که انجام گرفت و شاهد فعالیت های ارزشمند این قرارگاه در سطح کشور هستیم که این اتفاقات در استان خوزستان هم به خوبی صورت پذیرفته است.

 

در ادامه جلسه درباره جزئیات همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های ویژه قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه فرهنگی ، عمرانی ، آب رسانی ، آسیب‌های اجتماعی، توجه به محلات حاشیه‌نشین روستایی و عشایری ، حمایت از اقشار کم‌بضاعت بحث و تبادل‌نظر شد.

 

دکتر جباری گفت: مراجعات زیادی به دفاتر ما می شود که برای ایجاد شغل با مشکل مواجه هستند ، ظرفیت و توانمندی در درونشان وجود دارد ولی زمینه کاری ندارند و یا نمی دانند چگونه از آن بهره مند شوند که با راهنمایی و اعطای وام های کم بهره می توانند در مسیر درست قرار گیرند.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا گفت: در بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه ما جاده های خاکی وجود دارد و مردم مشکلات عدیده‌ای در بحث تردد دارند که امیدواریم این مسئله نیز جهت رفع مشکل در اولویت قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه در روستاها کارهای خوبی را می‌توان انجام داد ، افزود: با توجه به اینکه روستائیان از مشاغل خانگی بهتر استقبال می کنند انتظار می رود قرارگاه حمایت خود را جهت توانمندسازی آنها در دستور کار قرار دهد.

 

سردار حزنی معاونت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور در این دیدار عنوان کرد: با توجه به لزوم محرومیت زدایی در استان خوزستان و بهبود معیشت مردم قهرمان و همیشه در صحنه این خطه از کشور ، سپاه با تمام وجود برای رفع محرومیت این حوزه انتخابیه را در دستور کار و اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.