امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 18 October , 2024
امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1155
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, دیدارهای مردمی, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : 18 مهر 1403 - 23:49 | 955 بازدید | ارسال توسط :

 نشست دکتر رضا جباری با مدیران ، نخبگان و صاحب‌نظران حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در تهران

سه شنبه ۱۷ مهرماه نشست صمیمی گروهی از مدیران ، نخبگان، صاحب‌نظران سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا، ساکن در تهران، با میزبانی دکتر رضا جباری نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.   این نشست با محوریت بررسی راهکارهای توسعه حوزه انتخابیه، بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیروهای […]

 نشست دکتر رضا جباری با مدیران ، نخبگان و صاحب‌نظران حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در تهران

سه شنبه ۱۷ مهرماه نشست صمیمی گروهی از مدیران ، نخبگان، صاحب‌نظران سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا، ساکن در تهران، با میزبانی دکتر رضا جباری نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

این نشست با محوریت بررسی راهکارهای توسعه حوزه انتخابیه، بهره‌برداری از ظرفیت‌های نیروهای بومی و ماندگار در سطوح ملی و استانی، و همچنین اهمیت نقش نخبگان در مطالبه‌گری و پیشرفت منطقه برگزار گردید.

 

حاضران در این جلسه به بررسی چالش‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه پرداختند و بر لزوم شناسایی سرمایه‌گذاران، ایجاد کارگروه‌های تخصصی، تأسیس دبیرخانه توسعه و عمران، توجه به محورهای مواصلاتی، جاده میانبر و فرودگاه مسجدسلیمان تأکید کردند.

 

دکتر رضا جباری در این نشست ضمن ابراز تشکر از حضور نخبگان گفت: “پس از اعلام نامزدی در انتخابات، به شما قول دادم که این‌گونه نشست‌ها را به صورت مستمر برگزار خواهم کرد و اکنون به وعده خود عمل کرده‌ام.”

 

وی افزود: “فصل رقابت‌ها به پایان رسیده و امروز فصل رفاقت‌ها آغاز شده است ، در این دوره هیچ‌گونه قوم‌گرایی و تبعیض از سوی من وجود نخواهد داشت و معتقدم بهره‌برداری از ظرفیت مدیران ، نخبگان و صاحب‌نظران برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه ضروری است.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع نشست‌ها در ادوار گذشته مرسوم نبوده، اما در این دوره، جلسات را به صورت مستمر در تهران، مرکز استان و شهرستانهای حوزه انتخابیه برگزار خواهیم کرد. توجه به خرد جمعی در دستور کار من به عنوان خادم شما در مجلس قرار دارد و از هر طرح و پیشنهادی برای سازندگی حوزه انتخابیه استقبال می‌کنم.”

 

در ادامه جلسه، دکتر جباری گزارشی از پیگیری‌های خود به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و گفت: نوید خبرهای خوب در آینده نزدیک را خواهیم داد.

 

این نشست نشان‌دهنده عزم و اراده دکتر جباری برای همکاری و مشارکت با نخبگان و صاحبان نظر است تا با همفکری و اتخاذ راهکارهای مؤثر، شرایط بهتری برای توسعه و پیشرفت منطقه فراهم گردد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.