امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1115
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, نطق و مذاکره تاریخ انتشار : 20 شهریور 1403 - 15:13 | 286 بازدید | ارسال توسط :

دیدار دکتر رضا جباری با رئیس دیوان محاسبات کشور 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با دکتر سید احمدرضا دستغیب رئیس دیوان محاسبات کشور پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو کرد.   نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا گفت: یکی از مشکلات […]

دیدار دکتر رضا جباری با رئیس دیوان محاسبات کشور 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با دکتر سید احمدرضا دستغیب رئیس دیوان محاسبات کشور پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه دیدار و گفتگو کرد.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا گفت: یکی از مشکلات استان و حوزه انتخابیه پروژه های نیمه تمام می باشد که علت آن کمبود اعتبارات استانی و ملی است که پاسخگوی اتمام پروژه ها نیست و باید از ظرفیت فاینانس و مشارکت بانک ها استفاده شود.

 

وی در ادامه خواستار تحقیق و تفحص از برخی دستگاهای اجرایی و شرکت های دولتی حوزه انتخابیه خود شد و دیوان محاسبات را یک ظرفیت بسیار خوب و موثر در امر پاسخگویی دستگاهها دانست.

 

دکتر جباری تصریح کرد: نظارت کامل بر بودجه و رسیدگی به عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه ها به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد تا شاهد نظارت اثربخش بر مجموعه های مختلف باشیم و این ارزیابی‌ها در گزارش‌های منظم در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

 

دکتر دستغیب رئیس دیوان محاسبات کشور شعار این نهاد را شفافیت و انضباط مالی مطرح کرد و افزود: جهت هرگونه همکاری و تعامل با وکلای مردم در مجلس در راستای اهداف نظارتی و قانونی را اعلام می دارم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.