امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1107
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, دیدار با وزرا, گزارش خبری, نطق و مذاکره, ویژه تاریخ انتشار : 11 شهریور 1403 - 17:50 | 571 بازدید | ارسال توسط :

دیدار دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با دکتر محسن پاک نژاد وزیر نفت پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود دیدار و گفتگو کرد. دکتر جباری در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را با محوریت تأکید بر تخصیص ۲ درصد سهم […]

دیدار دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت

دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با دکتر محسن پاک نژاد وزیر نفت پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود دیدار و گفتگو کرد.

دکتر جباری در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را با محوریت تأکید بر تخصیص ۲ درصد سهم درآمدهای نفتی در قالب مسئولیت های اجتماعی برای فعالیت های عمرانی در شهر و روستا ، کمبودها و چالش هایی که در زیرساخت‌های شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا وجود دارد را مطرح کرد و از ضرورت رسیدگی به جاده‌ها (بالاخص جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز)، وضعیت مدارس ، مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی، مراکز بهداشتی و درمانی سخن گفت و خواستار توجه ویژه وزیر محترم نفت به حوزه انتخابیه خود شد.

دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت دعوت کرد تا به حوزه انتخابیه خود سفر کند که از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات شهرستانهای مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا پرداخت.

نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی پس از آن به شرکت ملی نفت ایران رفت و با مهندس حمید بورد مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.