امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1072
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, گزارش خبری, مکاتبات و تذکرات, نطق و مذاکره, ویژه تاریخ انتشار : 27 مرداد 1403 - 19:20 | 508 بازدید | ارسال توسط :

دکتر رضا جباری: دکتر پزشکیان به حرف هایی که می‌زند در عمل نیز به آنها اعتقاد راسخ دارد

  دکتر رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: کشور ما در یک اتفاق بسیار ناگواری در پرواز اردیبهشت رئیس جمهور محترم و دولتی را از دست داد. بنده از نزدیک خدمت جنابعالی ارادت دارم و به آن ساده زیستی […]

دکتر رضا جباری: دکتر پزشکیان به حرف هایی که می‌زند در عمل نیز به آنها اعتقاد راسخ دارد

 

دکتر رضا جباری نماینده مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: کشور ما در یک اتفاق بسیار ناگواری در پرواز اردیبهشت رئیس جمهور محترم و دولتی را از دست داد. بنده از نزدیک خدمت جنابعالی ارادت دارم و به آن ساده زیستی و حرف‌هایی را که فقط در کلام نیست بلکه در عمل شما به آن‌ها اعتقاد دارید یقین دارم.

 

وی افزود: الحمدالله مردم هم به این اعتقاد دارند و به این ایمان شما و به مقام معظم رهبری و خون شهدا پاسخ مثبتی دادند و لبیک گفتند و باز هم با تمام مشکلاتی که امروز به قول خود شما ناشی از عملکرد مسئولین عملکرد این سال‌ها بود، پای صندوق‌های رأی آمدند و بالای ۵۰ درصد مشارکت داشتند.

 

نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای دکتر، این موضوع، مسئولیت شما را سنگین می‌کند. قطعاً هدفمان کمک به جنابعالی، دولت و کابینه است که انشاالله هرچه سریع‌تر دولت شما تشکیل و مشکلات مردم مقداری رفع شود.

 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت: آقای دکتر! امروز ما در اقصی نقاط کشور از مشکل بیکاری از مشکل کمبود بهداشت و درمان از مشکل مردم امیدی به این دولت دارند.

 

دکتر جباری گفت: اگر که امروز جوانان ما بعد از طی دوره طولانی از تحصیلات با پذیرش رنج‌های بسیار کشور خود را ترک می‌کنند، به دلیل عدم اجرای قوانین و سیاست‌های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری و قانون‌های بالادستی است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به یقین به شما می‌گویم ۸۵ درصد درمان در بخش دولتی براساس انفاق است. آقای پزشکیان برنامه‌هایی به ما داده شده است. با توجه به بیانات رهبر انقلاب ما در کنار شما خواهیم بود و کمک خواهیم کرد و به یقین می‌دانم جایی که محقق نشده را محقق می‌کنید لذا انتظار داریم که ضامن اجرای قوانین در وزارتخانه‌ها باشید. ما موفقیت شما را موفقیت نظام می‌دانیم و در ایران عزیر شیعه و سنی نداشتیم و همه برادر هستیم.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم ایجاد همدلی و وفاق میان مجلس و دولت افزود: ما همه دوستدار شما هستیم، ما همه موفقیت شما را موفقیت نظام، رهبری و خودمان می‌دانیم. همه ما در این انقلاب عجین هستیم ولی که خواهشی که داریم با همین روال و مسیری که پیش گرفتید پیش بروید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.