امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 106
  پرینتخانه » آخرین اخبار, یادداشت تاریخ انتشار : 02 اسفند 1402 - 5:05 | 525 بازدید | ارسال توسط :
دکتر رضا جباری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا :

در صورت انتخاب ،از حضور بسیار پررنگ تر از زنان توانمند در سمت های مختلف مدیریت شهری و بانوان ورزشکار در ۴ شهرستان حمایت قاطع خواهم نمود

در تمامی ادوار مجلس و در 4 حوزه انتخابیه مطلقا از ظرفیت های زنان در مدیریت شهری و نیز از بانوان ورزشکار  استفاده و حمایت نشده است و نمیتوان با ذکر مواردی معدود مدعی کار در این حوزه باشیم  و این خود یک تبعیض فاحش در این باره می باشد.
در صورت انتخاب ،از حضور بسیار پررنگ تر از زنان توانمند در سمت های مختلف مدیریت شهری و بانوان ورزشکار در ۴ شهرستان حمایت قاطع خواهم نمود

دکتر رضا جباری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا درباره استفاده زنان در سمت های مدیریت شهری گفت : براستی سهم زنان ما در حضور در عرصه های کارآفرینی و سیاسی و ورزشی چقدر بوده است و نمایندگان مردم  به عنوان خدمتگزار در طی ادوار مجلس چقدر عرصه را برای حضور زنان و دختران این ۴ شهرستان حوزه انتخابیه خود در چنین فعالیت های باز نموده اند.

جباری گفت : بسیاری از رشته های ورزشی در ۴ حوزه انتخابیه بدون هیچ دلیلی برای بانوان غیر قابل استفاده است چرا که عرصه برای حضور آنها فراهم نشده است .

وی افزود : چرا وقتی چندین رشته ورزشی جدید را میتوانیم بدون هیچگونه مشکلی به شهرستان وارد کنیم آن را انجام نمی دهیم و سالهای سال به تعویق می افتد و استعداد هایی که ممکن است به صورت ملی و جهانی ظرفیت شکوفایی در این رشته ها را داشته باشند عملا سوخته و غیر قابل استفاده میشوند ، این به معنی کشتن استعداد ها در ۴ شهرستان است .

جباری با اشاره به ضرورت توجه به بانوان ورزشکار گفت : ما باید به بانوان ورزشکار قهرمانانی که در عرصه های مختلف پیروز می شوند بها داده و آنها را برای موفقیت های آینده تقویت کنیم

وی افزود : حق زن با مرد برای حضور در هر عرصه ای  برابر است ، اما چرا تاکنون ، نمایندگان ما از پتانسیل عظیم این جمعیت عظیم در حوزه ۴ شهرستان غافل بوده اند.

جباری در ادامه گفت : تعهد میدهم که نقش زنان در مدیریت شهری بسیار پررنگ تر از سایر شهرستان های استان خوزستان باشد و نیز عرصه را برای شرکت زنان دختران حوزه های انتخابیه ام در فعالیت های ورزشی ، اجتماعی ، سیاسی  و اقتصادی و کارآفرینی از طریق مشوق های مختلف هموار نمایم ، آرزوی قلبی من این است که روزی را ببینم که یک زن نماینده مجلس ۴ حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا شود.

جباری در پایان گفت : مساله زنان جزو الویت های من در صورت انتخاب توسط مردم خواهد بود و وظیفه ما به عنوان نمایندگان مجلس کمک به توانمند سازی شهروندان اعم از زن و مرد و ایجاد بستر برای حضور آنها در عرصه های مختلف و نیز بهبود وضعیت معیشتی و…  از طریق نظارت و قانون گذاری است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.