امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 45
  پرینتخانه » آخرین اخبار, پیام ها, مکاتبات و تذکرات, یادداشت تاریخ انتشار : 25 اسفند 1402 - 20:15 | 403 بازدید | ارسال توسط :

جباری یک شخص نیست یک تفکر جمعی است که فقط به مردم مهلا وابسته است

اگر بخواهیم با دیدگاهی تخصصی به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا بنگریم باید روی دادن اتفاقاتی جدید را در این‌ حوزه بزرگ جغرافیایی و تاریخی بختیاری بینظیر دانست.
جباری یک شخص نیست یک تفکر جمعی است که فقط به مردم مهلا وابسته است

اگر بخواهیم با دیدگاهی تخصصی به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا بنگریم باید روی دادن اتفاقاتی جدید را در این‌ حوزه بزرگ جغرافیایی و تاریخی بختیاری بینظیر دانست.

یکم – ورود دکتر رضا جباری به حوزه مسجدسلیمان باعث شد دیدگاه اکثر شهروندان و جوانانی که سبد رای شان که به دلیل نبود گزینه مطلوب ، خالی بود پر شود .

دوم – شرکت داوطلبانه و انسجام کاملا خودکار ، نظم در ستاد ، سخنرانی ها ، تجمعات همه و همه را به عنوان یک فرد آگاه در ستاد مرکزی دکتر جباری عرض میکنم که کاملا دواطلبانه و خودجوش بوده است.

سوم -‌منابع مالی ستاد و …. اگر نگاهی به اطرافیان دکترجباری بیاندازیم کاملا خالی از هرگونه پیمانکار به هر شکل و نوع می باشد و در انتقادهای وارده بدون مرجع و منبع ، به وی نیز هیچکس ، هیچوقت نتوانست حتی لکه ای را به وی بچسباند.

چهارم – مهمترین اتفاقی که میتوان بی سابقه ترین اتفاق در تاریخ انتخابات این سرزمین دانست مشارکت مردم، چینش اقوام و طوایف مختلف در یک صف برای تحقق هدفی واحد در یک ستاد انتخاباتی بینظیر دانست.

همچنین اگر ۲۸ هزار اراده فراقومی که با قلب خود رای شان را به درون صندوق رای انداخته اند در نظر گرفت باید منتظر یک رویداد عظیم تری در انتخابات بعدی در این حوزه نشست.

پنجم – رویارویی پدرخوانده های شهر در یک طرف با بالاترین سرمایه تزریق شده به جریان انتخابات در تاریخ این شهر و در یک طرف دیگر مردم و شهروندانی که آماده بودند فقط گزینه شان را به صندوق بیاندازند و نه با خودکار بلکه با جوهر قلبشان و به شوق ، گزینه رای شان را روی تعرفه مینوشتند و به صندوق می انداختند.

ششم – اولین بار بود که کاندیدایی که به ناحق ، در جایگاه دوم قرار گرفت ، تمامی حامیان خود را به آرامش مطلق فراخواند و کل فضای‌مجازی و‌گروههای مربوطه بصورت اتوماتیک و خودجوش قفل شدند.
غیر از شکایت در مراجع رسمی ، کارزاری براه انداختند.
کارزاری خودجوش در سکوت و بدون هلهله و ولوله و … به راه انداختند که توانست بیش از ۵۵۰۰ امضا تاکنون کسب‌نماید که نشانگر تغییر نگرش مردم از تغییر سخت به تغییر نرم است و این در نوع خود بسیار کم نظیر است

هفتم – جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل درب فرمانداری ، استانداری و …، برگزاری جشن هایی که مرهمی موقت برای مردم باشد، جلوگیری از گسترش شایعات و ایجاد پایگاه خبری رسمی و تولید محتواهای قدرتمند بر روی این پایگاه خبری را شاید بتوان به جرات قدرتمند ترین کنترل فضای مجازی در یکی از حساس ترین انتخابات تاریخ حوزه مسجدسلیمان دانست.

هشتم و پایانی
خادم الرضا و ابن سینای بختیاری آمد تا از بیمارستان تا بهارستان به مردم خدمت کند بیش از دو دهه خدمت به مردم و بیمارانی از هر قوم و تیره و طایفه در سراسر ایران زمین و حال اگر مجال خدمت در بهارستان نصیب گردد ادامه خواهد داد.

جباری یک نام نیست
مجموع تفکر بیش از‌ ۳۰ هزار نفری است که برای همیشه میخواهند شایستگان را بر کرسی ` انتخاب ` بنشانند تا همه شهروندان منتفع گردند.

نویسنده : نوید احمدپور - پویان حیدری
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.