امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 03 اسفند 1402 - 8:22 | 202 بازدید | ارسال توسط :
دکتر جباری کاندیدای انتخابات محلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا

همسان‌سازی حقوق بازنشسنگان یکی از اهداف مهم من در مجلس خواهد بود

دکتر جباری کاندیدای انتخابات محلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در ارتباط با مسئله بازشستگان گفت : یکی از مهم ترین الویت های من در مجلس مشارکت برای احقاق حقوق این عزیزان خواهد بود.
همسان‌سازی حقوق بازنشسنگان یکی از اهداف مهم من در مجلس خواهد بود

دکتر رضا جباری گفت : یکی از مهمترین مطالبات بازنشستگان موضوع متناسب‌سازی یا همسان‌سازی حقوق است که سال‌های سال است برای این مساله تلاش می‌شود اما تاکنون از نظر گروه جامعه بازنشسته به نتیجه درست و قابل قبولی نرسیده است.
وی افزود : این عزیزان آنان معتقدند که به لحاظ اوضاع سخت اقتصادی و معیشت و نیز هزینه های بالایی که زندگی آنها دارد باید حقوقشان حداقل ۹۰ درصد حقوق شاغلان باشد ، که حرف بی حسابی نیست و من صد در صد با این موضوع موافقم.
جباری تاکید کرد : مگر بازنشسته چه گناهی کرده است که باید حقوقش پس از بازنشستگی کاهش یابد. این عزیزان باید در زمان استراحتی که پس از سی و اندی سال برای این نظام و دولت کرده اند آسوده زندگی کنند نه اینکه نگران معیشت خود باشند یا برای گذران زندگی روبه مشاغل دیگر یا کاذب بیاورند.

دکتر جباری افزود : متاسفانه همین موضوع دغدغه و نگرانی بازنشستگان را دوچندان کرده که چرا نمایندگان نسبت به مساله مهم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بی‌تفاوت هستند و این موضوع مهم در لایحه برنامه هفتم توسعه نیامده است.
وی خاطر نشان ساخت : چاره کار حضور در کمیسیون های مربوطه است تا بتوانیم رنگ برنامه‌ریزی برای جامعه بازنشسته را تغییر داده و تصمیمات درست برای آنها گرفته شود.

وی در پایان گفت : افزایش حقوق این عزیزان بصورت سالانه به نحوی که بتواند کفاف زندگی شان را بدهد یکی دیگر از خواسته‌های این گروه به شمار می‌رود چرا که اکنون این حقوق فقط ۱۰ روز زندگی آنها را جوابگوست؛ بنابراین باید با افزایش حقوق مطابق قانون و اجرای دقیق متناسب‌سازی حقوق باید چاره‌ای برای مشکلات اقتصادی بازنشستگان اندیشید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.