امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 659
  پرینتخانه » اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, گزارش خبری تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 21:56 | 1142 بازدید | ارسال توسط :

دیدارنماینده منتخب مردم مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا در مجلس دوازدهم با دکتر سرمست ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

دکتر سرمست طی دو هفته آینده به حوزه انتخابیه برای بازدید و بررسی موارد و مشکلات و رفع آنها سفر خواهد کرد.
دیدارنماینده منتخب مردم مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا در مجلس دوازدهم با دکتر سرمست ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده منتخب شهرستان های مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا دردوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ، دکتر رضا جباری ظهر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با دکتر سرمست ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رضا جباری گفت : امروز جلسه خوبی در مورد مشکلات ۴ شهرستان با آقای دکتر سرمست و معاونان وی داشتیم و در موارد مطرح شده قول همکاری و مساعدت داده شد.
وی افزود : مقرر گردید دکتر سرمست طی دو هفته آینده بازدیدی میدانی از شهرستان های مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا برای بررسی مشکلات داشته باشند و همه موارد را از نزدیک مشاهده کنند.
منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت : یکی از موارد مطرح شده تعیین تکلیف بیمارستان هفتکل بود که مقرر گردید در وزارت بهداشت پیگیر مجوز آن باشیم و انشالله با همان تعداد ۶۴ تخته این مجوز احیا شود .
جباری گفت : در موضوع بیمارستان اندیکا مقرر گردید تا با یک خیر در این باره جلسه ای برگزار گردد که در هان محل قبلی یا مکان جدید و نزدیکتر که شرایط بهتری هم داشته باشد این کار ادامه پیدا کند.
وی افزود : در مورد تجهیز بیمارستان لالی و تخصیص متخصص در ۴ شهرستان صحبت های مفصلی شد و قول مساعدت و همکاری داده شد.
دکتر رضا جباری با اشاره به مشکلات بیمارستان مسجدسلیمان گفت : بحث مقاوم سازی بیمارستان ، دستگاه سی تی اسکن، آزمایشگاه وچند مورد دیگر از الویت های این بیمارستان هستند که انشالله در بازدید حضوری دکتر سرمست به مسجدسلیمان به جمع بندی کامل خواهیم رسید.

دکتر سرمست ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در ادامه آمادگی خود و مجموعه دانشگاه را برای همکاری اثربخش به منظور نیل به اهداف مقدس نظام سلامت کشور در راستای ارتقاء سلامت مردم شهرهای مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا اعلام نمود.

دکتر رضا جباری منتخب مردم در مجلس دوازدهم در پایان این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار، در خصوص همکاری همه جانبه دانشگاه برای حمایت از پیشرفت در حوزه سلامت در منطقه تاکید نمود و اظهار داشت: الحمدالله ارتباطات بسیار خوبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود دارد و از هیچگونه کمکی جهت توسعه بهداشت و درمان منطقه و افزایش سطح رفاه و آسایش مردم شایسته مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا کوتاهی نخواهم نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.