امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66
  پرینتخانه » نطق و مذاکره تاریخ انتشار : 09 اسفند 1402 - 10:17 | 224 بازدید | ارسال توسط :
رضا جباری نامزد انتخابات مجلس:

احداث و توسعه زیرساخت‌ها باید در خدمت اشتغالزایی و مهاجرت معکوس قرار گیرد

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در تشریح بخشی از برنامه های خود برای نمایندگی مجلس گفت: محور برنامه های بنده تقویت زیرساخت ها برای ایجاد اشتغال است تا مهاجرت معکوس از شهر به روستا اتفاق بیفتد.
احداث و توسعه زیرساخت‌ها باید در خدمت اشتغالزایی و مهاجرت معکوس قرار گیرد

دکتر رضا جباری صبح چهارشنبه ۹ اسنفد ماه در گفتگوی خبری خود افزود: بنده برای این دوره از نمایندگی مجلس طی تجربیاتی که در دو دهه فعالیت خود در محروم ترین مناطق کشور داشته ام، برنامه خود را برای حوزه انتخابیه تنظیم کردم که اول مباحث زیرساختی است که شامل راه های مواصلاتی، آب، کشاورزی، گردشگری و مواردی از این دست می شود.

وی ادامه داد: راه های دسترسی منطقه ما باید به سرعت پیگیری و اجرا شود تا بخش از پیشرفت تنها با انجام همین یک یا دو پروژه راه های مواصلاتی ، بصورت خود به خودی و بدون اینکه ما کار یا اقدام دیگری را انجام دهیم با ارزش افزوده و دسترسی هایی که به این مناطق داده می شود انجام شود این کارها باعث میشود تا در کوتاه مدت پروسه جبران عقب ماندگی در منطقه ما آغاز شود.

این نامزد انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به حوزه آب وکشاورزی اظهار داشت: مجید نامجو وزیر وقت نیرو در سال ۸۸ به اندیکا سفر کرد و در صحبت های خود جملاتی را گفت که اهالی اندیکا و حوزه مسجدسلیمان متوجه میشوند که نزدیک به دو دهه پیشرفت اندیکا متوقف شده است. آن جملات به شرح زیر می باشد:
اجرای پروژه های آب و برق در شهرستان تازه تاسیس اندیکا موجب رشد همه بخشهای دیگر در این شهرستان می شود و اندیکا علی رغم محدودیتهای فراوان، این پتانسیل را دارد که به قطب کشاورزی، معدنی و گردشگری در کشور تبدیل شود.

.
جباری درباره حوزه بهداشت و درمان گفت: درست است ما در حوزه لالی و اندیکا و هفتکل در موضوع بهداشت و درمان با مشکل مواجه هستیم اما ما طبیعت بکر و دست نخورده داریم ۳ سد در نزدیکی خودمان داریم با توسعه گردشگری و توریسم درمانی یا گردشگری سلامت در موضوعات خاص براحتی پای هر پزشک متخصص و یا سرمابه گذار علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه درمان را به این منطقه باز خواهیم کرد.

دکتر رضا جباری به ضرورت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه را به شرکت پرشور در انتخابات برای داشتن ایرانی سربلند و منطقه ای آباد دعوت می کنم تا با انتخاب فرد اصلح و دارای برنامه به توسعه منطقه کمک کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.