امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 671
  پرینتخانه » اسلایدر بزرگ, مناسبت ها تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 19:16 | 60 بازدید | ارسال توسط :

پیام تبریک دکتر رضا جباری منتخب مردم در مجلس دوازدهم به مناسبت روز ارتش

دکتر رضا جباری نماینده منتخب مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس دوازدهم ، در طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش  را تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر رضا جباری منتخب  مردم در مجلس دوازدهم به مناسبت روز ارتش

دکتر رضا جباری نماینده منتخب مردم مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس دوازدهم ، در طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه ، روز ارتش  را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرموند : جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌اللَّه» بنامیم؛ ارتش حزب‌اللَّه.
۲۹ فروردین روز ارتشیانی است که نماد رشادت و مردانگی هستند. روز سربازان وطنی که بی ریا، بدون حاشیه و بدون هیچ چشم داشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده بوده‌اند و هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخدادهای طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتش تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و به معنای واقعی کلمه، شعار ارتش فدای ملت را جامه عمل پوشانده و با تمام وجود در خدمت مردم فهیم و ولایت مدار ایران بوده است.

این روز یادآور حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است. دلاورانی که مراتب قدرت، عزت و شجاعت آنها تا زمین و زمان باقی است در برگهای زرین تاریخ ایران خواهد درخشید.

درودتان باد ای رهروان ولایت و امامت، ای حافظان پرتوان رزمی رهبر، ای نیروی مسلح امامت و امت و سلامتان باد که امامتان و مرادتان و پیر جمارانتان در توصیف شما فرمود: «افتخار بر رزمندگانی که جبهه‌های نبرد را با مناجات خویش عطرآگین نمودند».

اینجانب به نمایندگی از عموم ملت ایران و بطور خاص مردم حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی واندیکا روز ۲۹ فروردین را که روز دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد را به فرمانده معظم کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شکوهمند و حماسه ساز شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروهای مسلح را گرامی داشته و از خداوند منان سربلندی و عزت ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

دکتر رضا جباری
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.