امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 743
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, ویژه تاریخ انتشار : 17 خرداد 1403 - 14:44 | 430 بازدید | ارسال توسط :

جلسه شورای اداری شهرستان #هفتکل با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد

چهارشنبه ۱۶ خردادماه جلسه شورای اداری شهرستان هفتکل با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات برگزار شد.   در ابتدا جلسه حجت الاسلام خلیلی امام جمعه‌ هفتکل بیان داشت: سالیان سال با دکتر جباری آشنا هستم […]

جلسه شورای اداری شهرستان #هفتکل با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد

چهارشنبه ۱۶ خردادماه جلسه شورای اداری شهرستان هفتکل با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات برگزار شد.

 

در ابتدا جلسه حجت الاسلام خلیلی امام جمعه‌ هفتکل بیان داشت: سالیان سال با دکتر جباری آشنا هستم و خدمات بزرگی در منطقه انجام داد تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این راه خدمت بعنوان نماینده مردم موفق باشد و با توجه به ارتباطات ، توانمندی و دلسوزی ایشان برکاتش نسبت به شهر هفتکل باشد ان شاءالله.

 

امام جمعه هفتکل افزود: در درجه اول کار نمایندگی ، قانون گذاری و سیاست گذاری در سطح کشور است و در درجه دوم توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه.

 

نماینده ولی فقیه در هفتکل مشکلات شهرستان را همانند زمین های شهر قم مثال زد که هر چه آب می دهند باز هم تشنه است ، در شهر هفتکل در حوزه اشتغال ، راه ، بهداشت و درمان ، آموزش ، آب و… مشکل زیاد است‌ که باید توجه ویژه شود.

 

حجت الاسلام خلیلی عنوان کرد: همه مشکلات را در چهار سال نمی شود پیگیری کرد اما نیازمند اولویت بندی است ، می طلبد چند مشکل اساسی را دستور کار قرار داد و پیگیری کرد مانند فاز سوم سیمان خوزستان که خیلی از ظرفیت های آن آماده است و پتروپالایش که برای اشتغال کمک خوبی خواهد کرد.

 

دکتر رضا جباری نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت ریاست جمهور محبوب و همراهان از اعتماد مردم به ایشان در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به مسئولان ادارات گفت: امروز هر کسی در هر مسندی نشسته مدیون خون شهداست و باید کارها به گونه ای در شهرستان جلو برود که شرمنده خون شهدا نشویم و خواستار تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و رفع مشکلات موجود شد و تذکر داد که در جایگاه نظارتی خود به دقت به فعالیت ادارات نظارت کرده و در صورت کم کاری بدون هیچ تعارفی برخورد قانونی می شود.

 

نماینده هفتکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسائل و مشکلات شهرستان آگاه هستم و مسائلی که نیازمند پیگیری هستند را جناب آقای ورناصری منتقل کردند و تشکر هم می کنم از زحمات ایشان ، تمام تلاشم را در رفع مسائل و مشکلات چهار شهرستان انجام خواهم داد چرا که آدم نتیجه گرا هستم و سرعت کار برایم مهم است.

 

وی افزود: از چند مدیرکل دعوت کردم در حوزه انتخابیه تشریف بیاورند تا موضوعات و مشکلاتی که مطرح کردید از نزدیک بررسی و رفع کنیم.

 

در پایان جلسه آقای سیدحسن موسوی بعنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان هفتکل منصوب شد.

 

« روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی »

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.