امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 751
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, ویژه تاریخ انتشار : 19 خرداد 1403 - 19:33 | 348 بازدید | ارسال توسط :

دکتر رضا جباری : در صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان باید از نیروی بومی استفاده کرد و قطعا در صورتی بی اهمیتی به این موضوع ورود خواهم کرد

صبح پنجشنبه ۱۷ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان ،هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ‌و پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید میدانی کردند.   مهندس معظمی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان ابتدا ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گزارش کار ارائه […]

دکتر رضا جباری : در صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان باید از نیروی بومی استفاده کرد و قطعا در صورتی بی اهمیتی به این موضوع ورود خواهم کرد

صبح پنجشنبه ۱۷ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان ،هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ‌و پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید میدانی کردند.

 

مهندس معظمی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان ابتدا ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گزارش کار ارائه داد و عنوان کرد در این شرکت ۱۳۰۰ نیرو مشغول به کار هستند که ۶۰۰ نفر تحت قرارداد و ۷۰۰ نفر به صورت تامین نیرو می باشند.

وی در ادامه با اشاره به تحقق جهش تولید و فروش این شرکت به تمرکز بر تکمیل پروژه ها و مطالعات تخصصی در حوزه طرح های توسعه در جهت پایداری و افزایش میزان تولید اشاره کرد.

 

مدیرعامل صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان افزود: پایداری و رشد تولید کسب شده به واسطه کارکنان تلاشگر این شرکت به دست آمده و اگر حواشی ها اجازه دهد کار با سرعت بهتری پیش خواهد رفت و انتظار داریم نماینده و فرماندار محترم در جهت تحقق اهداف این شرکت ، مشکلات و چالش های جدی پیش رو، ما را پشتیبانی و حمایت کنند.

 

دکتر رضا جباری ضمن گرامیداشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای خدمت، از تلاش ها و اقدامات موثر صورت گرفته از سوی این شرکت تشکر و قدردانی نمود.

 

وی با تمجید از این مجموعه منظم و پیشرفته، شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان را در صنعت اوره کشور یک مجتمع تاثیرگذار معرفی کرد و افزود: در جهت رشد و و ارتقاء این شرکت می بایست توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی در دستور کار قرار گیرد.

 

دکتر جباری در ادامه به لزوم به کارگیری نیروهای بومی تاکید و گفت: آمار بیکاری در مسجدسلیمان بالاست و پتروشیمی برای جذب نیرو باید از پرسنل بومی استفاده کند و در صورتی بی اهمیتی به این موضوع ورود خواهم کرد.

 

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد فضای دوستی و برادری باید مسائل را حل کرد و در صورتی که همدلی نباشد به مشکل بر خواهید خورد.

 

دکتر جباری بر لزوم توجه صنایع پتروشیمی‌ مسجدسلیمان به مسئولیت اجتماعی و محرومیت زدایی که جز کارکردهای اصلی در چشم‌انداز و مأموریت هر شرکت محسوب می شود تاکید کرد و خواستار دو خطه شدن جاده مسجدسلیمان به لالی از طریق مسئولیت های اجتماعی توسط این شرکت شد و گفت در قابل سود میلیون دلاری که دارید این کاری نیست…

 

در ادامه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان گفت: از استخدامی ها گله مند هستم ، از استان و خارج از استان نیرو آوردن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست ،این استخدامی ها مربوط به دوره شما نیست اما باید اصلاح شود چرا که بالاترین آمار بیکاری در استان مربوط به مسجدسلیمان است‌.

« روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی »

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.