امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 760
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, ویژه تاریخ انتشار : 20 خرداد 1403 - 16:05 | 304 بازدید | ارسال توسط :

دکتر رضا جباری: تلاش خواهم کرد عملکرد بنده به نوعی باشد که اگر روزی در این مسند نبودم مردم به نیکی از من یاد کنند

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و در ادامه‌ رؤسای ادارات به گزارش کار و مسائل و مشکلات پرداختند. […]

دکتر رضا جباری: تلاش خواهم کرد عملکرد بنده به نوعی باشد که اگر روزی در این مسند نبودم مردم به نیکی از من یاد کنند

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و در ادامه‌ رؤسای ادارات به گزارش کار و مسائل و مشکلات پرداختند.

حجت الاسلام سید احمدی در سخنانی ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه گفت: همه تکلیف داریم در انتخابات شرکت و رئیس جمهوری همچون شهید آیت الله رئیسی که به دنبال اهداف نظام و انقلاب بود انتخاب نمائیم.
وی در ادامه ضمن تبریک به دکتر جباری برای ایشان در جایگاه خادم مردم آرزوی موفقیت کرد.

دکتر رضا جباری نیز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان گفت: این اتفاق نشان داد هر کس در مسیر خدمت به مردم تلاش کند نزد خداوند روسفید خواهد بود.
وی افزود: آنچه در قرآن ‌و احادیث آموختم خدمت به خلق است و هر کس غیر از رضای خداوند کاری انجام دهد قطعا به خود و خانواده اش ظلم کرده است.

وی ادامه داد: سوء تفاهماتی که در شهرستان و حوزه ما پیش می آید یک آسیب است ، فرصت ها را نباید تبدیل به آسیب کرد، شاید من انتخاب خیلی ها نبوده باشم اما خود را نماینده همه مردم می دانم چرا که همه زیر یک پرچم قرار داریم.

دکتر جباری تصریح کرد: تلاش خواهم کرد عملکرد بنده به نوعی باشد که اگر روزی در این مسند نبودم مردم به نیکی از من یاد کنند.

دکتر جباری با بیان این که با توجه به همه مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد اما مردم همچنان پای نظام و انقلاب مانده اند و این وظیفه همه ما را سنگین تر می کند.

وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: جلسه اول ما آشنایی با مدیران و بررسی مشکلات مسجدسلیمان است ، همه ما در جایگاهی که قرار داریم هدفمان جز خدمت به مردم نباید چیزی دیگری باشد چرا که ملاک من خدمت و تکریم مردم است و امیدوار هستم بتوانیم ریل گذاری درستی برای شهرستان داشته باشیم…

نماینده مردم در مجلس تاکید داشت: در مدیریتی که داشتم نتیجه و سرعت کار برایم مهم است و روش کارم با سه محور تحولی ، علمی و‌ جهادی خواهد بود و در آینده از مشاوران زیادی در شهرستان ها و از جوانان بسیار نخبه که در حال شناسایی آن ها هستم کارها را جلو خواهم برد و برای هر شهرستان چند موضوع مهم را که سالها بر زمین مانده با روش جدیدی پیگیری خواهم کرد.

خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد آقای خبرنگاری گفت؛ شما وعده ندادید برای فرودگاه ، پتروپالایش و … باید بگویم در تجربه کاریم که بیش از دوهه کار پزشکی کردم به این نتیجه رسیدم که انسان واقعه گرا باید هدف را مشخص کند و سپس سمت آن حرکت کند ، هیچ وقت با تبلیغات و با فضای دور از صداقت و ریا کسی به نتیجه نخواهد رسید و اگر انتخاب کردم در این عرصه وارد شوم برای خدمت مضاعف آمدم ، این ذائقه و خاطره خوشی که در ذهن تک تک شما مردم نسبت به این برادر کوچکتان بوده و به نیکی از ما یاد و ما را شرمنده خودتان کردید بر همین منوال خواهد بود و بدانید بنده وعده به صداقت ، وعده به شرافت با علم به اینکه زمانی که در آن قرار دارم متعلق به مردم است پیش خواهم رفت.

پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده مجلس شورای اسلامی، مشکل اشتغال جوانان و مشکلات حوزه آب را دو مشکل اساسی شهرستان عنوان کرد و گفت: علیرغم وجود کارخانه سیمان، دو سد و نیروگاه، پتروشیمی و… اما همچنان یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه اشتغال است.

مولایی ادامه داد: آمار بالای بیکاری باعث رشد طلاق، خودکشی، افت تحصیلی و معضلات اجتماعی در شهرستان شده است که امیدوار هستیم با پیگیری نماینده محترم، احداث پتروپالایش،توسعه پتروشیمی، توسعه بخش کشاورزی و راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان شاهد کاهش این آسیب های اجتماعی باشیم.

در پایان این مراسم با حکم نماینده مردم ، مهندس محمد جباری رئیس دفتر تهران در مجلس شورای اسلامی ، سردار علی میرنام بعنوان مسئول دفتر اهواز و ناظر بر عملکرد دفاتر در حوزه های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا و دکتر علیار حسینی بعنوان رئیس دفتر نماینده در مسجدسلیمان منصوب شدند.

«روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی»

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.