امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80
  پرینتخانه » نطق و مذاکره تاریخ انتشار : 02 اسفند 1402 - 18:24 | 301 بازدید | ارسال توسط :
دکتر رضا جباری :

از بیمارستان تا بهارستان هر جا که باشم خادم مردمم هستم

دکتر رضا جباری مردم در قبال رای های خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی از نمایندگان منتخب انتظاراتی دارند و چشم انتظار تحقق این خواسته ها هستند.
از بیمارستان تا بهارستان هر جا که باشم خادم مردمم هستم

تنها چند روز تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و در این بین مردم حق دارند از نامزد انتخاباتی خود انتظارات و مطالباتی داشته باشند؛ نامزدی که در صورت کسب رأی و انتخاب به عنوان نماینده، چهار سال بر کرسی بهارستان تکیه کرده و تکیه گاهی برای حقوق همین مردم خواهد بود.در همین راستا با دکتر جباری مصاحبه ای کرده ایم که به شرح زیر می باشد:

دکتر جباری در ارتباط باحضور مردم ۴ حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا گفت : مردم این ۴ حوزه انتخابیه  بارها ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های مختلف و عرصه‌های تنگ کشور، پای انقلاب و نظام ایستاده و از آن دفاع کرده‌اند، در انواع راهپیمایی‌ها در سرما و گرما و حتی با زبان روزه به خیابان‌ها آمده و شعار دفاع از نظام سر داده‌اند. در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای اسلامی شهرها و خبرگان نه تنها حضور داشته‌اند بلکه با حضور حداکثری و آگاهانه خود نشان داده‌اند ایران خود را دوست دارند و نسبت به سرنوشت آن دغدغه مند هستند.

 

وی افزود : اما حالا همین مردم ۴ شهرستان مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا  که از حضور در صحنه‌های مختلف خسته نشده و نخواهند شد، انتظاراتی از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی داشته و دارند، انتظاراتی که اگر به تک تک آنها با دقت بنگریم، موارد عجیب و غریب و دور از انتظاری در میانشان نمی‌بینیم و قطعاً مردم حق دارند این خواسته‌های حداقلی را از نمایندگان خود در مجلس داشته باشند.

داشتن مدیرانی لایق ، اشتغال ، حل معضلات کشاورزان، خروج شهر از بن بست ، تبدیل اثر نفت در این ۴ شهرستان از خو.اری به شادی ، مشارکت حداکثری زنان در صحنه های مختلف ، رعایت حقوق فرهنگیان ، بازنشستگان ، توجه به حقوق هنرمندان و توجه خاص به عرصه هنر،  فعال شدن شهرک های صنعتی ، موضوع ریزگزد ها و صنایع آلاینده ، حل مساله پسماندهای شهری ، موضوع آبهای سطحی و…. اینها چیزی نیست که برای حل آنها می بایست ۴۰ سال صبر کرد .

وی تاکید کرد : حل نشدن این موضوعات یعنی ناکارآمدی مدیران و نمایندگی که به اسم نمایندگان مردم به مجلس رفته اند اما خروجی شان آنطور که میبایست باشد نبوده است و مشخص نیست چرا ۴ سال وقت شهر را سوزانده اند و همچنان برای ۴ سال بعد نیز کاندیدا شده اند و می شوند.

دکتر جباری با اشاره به افرادی که برای درمان به وی مراجعه میکنند گفت : خدا بالای سر ما شاهد است که این مردم بهترین مردم روی زمین هستند از صبر ، نجابت ، پاکی و انثلابی بودن سرآمد هستند ، اما حق آنها چنین وضعیت بغرنجی که در این ۴ شهرستان حاکم است نیست.

جباری تاکید کرد : تا دلتان بخواهد چاه نفت فعال و نیمه فعال و غیر فعال داریم اما چه جیزی از آنها استخراج شده یا میشود ؟

آیا چیزی جز محرومیت است ؟ چرا نمایندکان مردم نتوانسته اند طی ۴۰ و اندی سال که از انقلاب می گذرد حق این مردم را  از نفتی که از شریان این شهر خارج می شده به شهر بازگردانند ؟

ظرح فعال شدن ۵۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و تبدیل شدن این حوزه به قطب کشاورزی چرا روی زمین مانده است ؟ آیا معاملات پشت پرده ای در جریان است ؟

چرا جاده مسجدسلیمان که کلید خروج این حوزه از بن بست اقتصادی ، اشتغال و …. است برای نزدیک به دو دهه به تعویق افتاده است؟

چرا بسیاری از واحد های شهرک های صنعتی نیمه فعال یا تعطیل هستند؟

چرا این همه پروژه نیمه تمام در حوزه ۴ شهرستان وجود دارد ؟ اعتبارات این پروژه کجا هستند و چه اتفاقی برای آنها افتاده است که نه پای پیمانکار برای عدم ادامه این پروژه گیر است نه اداره برگزار کننده مناقصه و نه کس دیگری.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در ادامه افزود : یکی از بزرگترین خواسته‌های مردم از نمایندگان، مردمی بودن آنان است و من تعهد میدهم که این شعار دوره های قبلی را به عمل درآورم.

دکتر جباری گفت : من از همین تریبون اعلام مبکنم و تعهد میدهم که از بیمارستان تا بهارستان هر جا که باشم خادم مردمم بودم ، هستم و خواهم بود.

دکتر جباری در پایان به مردم هشدار داد : که گول وعده ها را نخورید و فقط به ۴ سال قبل نگاه کنید و ضعیت شهرهایتان را با ۴ سال قبلش مقایسه کنید و ببینید چه تفاوت هایی کرده است و چه افرادی منفعت این انتخابات به جیبشان رفته است ؟ مردم یا عده ای خاص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.