امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 959
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : 12 مرداد 1403 - 23:10 | 387 بازدید | ارسال توسط :

کلنگ کارخانه خوراک دام و طیور مسجدسلیمان توسط نماینده مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، جمعه ۱۲ مردادماه با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مدیران ادارات مسجدسلیمان ، کلنگ کارخانه خوراک دام و طیور این شهرستان در شهرک صنعتی شماره یک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بر زمین زده شد. ظرفیت این […]

کلنگ کارخانه خوراک دام و طیور مسجدسلیمان توسط نماینده مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، جمعه ۱۲ مردادماه با حضور دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مدیران ادارات مسجدسلیمان ، کلنگ کارخانه خوراک دام و طیور این شهرستان در شهرک صنعتی شماره یک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بر زمین زده شد.

ظرفیت این کارخانه خوراک دام و طیور ۲۰ هزار تن در سال است و در صورت بهره برداری از آن ۴۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی ‌و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مانع‌زدایی از فعالیت‌ در بخش تولید و اشتغال محور و اقدام عملی مسئولان و تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد گفت: پشتیبابی از واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع ، موجب رونق و ایجاد اشتغال مولد ، مفید و پایدار است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.