امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 97
  پرینتخانه » آخرین اخبار, یادداشت تاریخ انتشار : 12 اسفند 1402 - 16:44 | 2121 بازدید | ارسال توسط :

سبد آرای دکتر جباری نشان داد که مردم مسجدسلیمان از مرزهای طایفه گری و قوم گرایی گذر کرده اند

رای پاک از دل پاک خارج میشود و به صندوق انداخته میشود . در این انتخابات نیز مردم نه با تعرفه بلکه با دلهایی پر از صداقت و پاکی پای صندوق های رای رفتند تا برگ دوم تارخ خود را برای تغییری بزرگ ورق بزنند.
سبد آرای دکتر جباری نشان داد که مردم مسجدسلیمان از مرزهای طایفه گری و قوم گرایی گذر کرده اند

نوید احمدپور – دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ۴ شهرستان مهلا (مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا ) برگزار شد.
به گزارش گروه رسانه ای دکتر رضا جباری ، حضور شایسته مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه مهلا و انداختن رای خود به سبد دکتر جباری نشان از پیشرفت فرهنگی و رشد تفکر سیاسی در میان شهروندان این چهار شهرستان دارد.
میزان محبوبیت دکتر در میان فرزندان حوزه مهلا به دلیل تفکر جدیدی است که رضا جباری قصد داشت آن را به کمک اهالی همین حوزه جایگزین بدعت قوم گرایی و طایف گرایی کند ، که در انجام این امر کاملا موفق و پیروز بود.
رضا جباری نهالی را کاشت که آیندگان از  سالهای بعد با انتخاب شایستگان میوه آن را خواهند خورد.

طایفه گرایی و قوم گرایی بدعتی خطرناک برای این ۴ شهرستان حوزه مهلا بود و کلید پیشرفت لاکپشتی این منطقه را در طی بیش از سه دهه روشن شده بود. اما با ورود دکتر رضا جباری به عرضه انتخابات در حوزه ای که همه میزان مشارکتش در پایین ترین درصد ها پیش بینی میکردند ، یکی از بالاترین میزان مشارکت های در انتخابات را در کشور رقم زد.
قطعا شهروندان ۴ شهر حوزه مهلا خواهان ورق خوردن دوباره تاریخ این سرزمین هستند ، اما این بار بجای نفت میخواهند از طایف گرایی و قوم گرایی عبور کرده و شایسته سالاری را جایگزین ان نمایند.
در پایان ذکر این نکته بسیار به جاست که رای پاک از دل پاک خارج میشود و به صندوق انداخته میشود . در این انتخابات نیز مردم نه با تعرفه بلکه با دلهایی پر از صداقت و پاکی پای صندوق های رای رفتند تا برگ دوم تارخ خود را برای تغییری بزرگ ورق بزنند.

نویسنده : نوید احمدپور
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 1
  1. رها :
    ۱۵ اسفند ۰۲

    مردم مسجدسلیمان عادت کردند به شورای شهر دزد شهردار دزدو…اگه درست رای میدادن الان شهرمون از اولین ها به ده کوره تبدیل نمیشد دکتر جباری میخاد بیاد بسازه فساد و برداره کمک کنه خوب مردمی که برا کارت شارژ۲ تومنی آیندشون و میفروشن کاندیدای دیگه براشون بهتره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.