امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 830
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, گزارش خبری, ویژه تاریخ انتشار : 30 خرداد 1403 - 12:06 | 341 بازدید | ارسال توسط :

گامی به سوی پیشرفت و توسعه در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در دیدار دکتر رضا جباری با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان

پنجشنبه ۲۴ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف‌ مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران این حوزه انتخابیه با مهندس بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان و معاونین دیدار و گفتگو کرد.   در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی حوزه راه‌ و شهرسازی […]

گامی به سوی پیشرفت و توسعه در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در دیدار دکتر رضا جباری با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان

پنجشنبه ۲۴ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف‌ مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران این حوزه انتخابیه با مهندس بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان و معاونین دیدار و گفتگو کرد.

 

در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی حوزه راه‌ و شهرسازی چهار شهرستان بررسی و جهت رفع موانع موجود، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.

 

در این نشست در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این ‌پروژه ها و راهکارهای لازم در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران بحث و تبادل‌نظر شد.

 

در این جلسه مهم ترین مشکلات حوزه راه و شهرسازی در هر چهار شهرستان بررسی و مصوباتی در پی داشت که بخشی از آنها به شرح زیر می باشد.

 

مصوبات شهرستان مسجدسلیمان

۱)مصوب شد پروژه مسکن مهر سرداران با توجه با پیشرفت ۶۵ درصدی تا شهریور افتتاح شود.۲) پروژه مسکن مهر امور صنفی سرعت کار را بالا رود و سریعا می بایست تکمیل شود.۳) پژوه مسکن فرهنگیان ، آسانسورها یکماهه تحویل و نصب گردد. ۴) ۴۰۰ هکتار اراضی چم آسیاب که آماده است قرعه کشی گردد و از بین ۱۸۱۴ متقاضی تحویل داده شود.(براساس سرانه جمعیت) ۵) مصوب شد آسفالت ۴۶ هکتاری مربوط به مسکن مهر(پشت فرمانداری) ۶)بازدید از مسکن مهر و رفع نواقص در اسرع وقت. ۷) پروژه فرودگاه قرار شدکه پس از انتقال پرونده از استانداری مطالبات پیمانکار پرداخت شود و ادامه و تکمیل آن به مناقصه گذاشته شود.(طی یکماه آینده) ۸)جاده فرودگاه توسط شهرداری انجام می شود. ۹) تکمیل پروژه جاده کمربندی حدفاصل تمبی و میدان دانشگاه تا چند ماه آینده. ۱۰) بررسی و اجرای پروژه جاده میانبر نفت سفید به مسجدسلیمان بطول ۲۵ کیلومتر. ۱۱)محور برد نشانده به پل گدار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

مصوبات شهرستان هفتکل

۱) برآورد و اجرای عملیات اتصال جاده خروجی هفتکل توسط اداره کل راه و شهرسازی. ۲) ادامه کار تکمیل مصلی شهرستان توسط همین پیمانکار و تامین کولر مورد نیاز مصلی. ۳)مجوز جذب ۲ نفر نیرو توسط اداره کل راه و شهرسازی. ۴)استقرار رئیس راه و شهرسازی بصورت کامل در هفتکل‌. ۵)ساخت مسجد در منطقه مسکن مهر.

 

مصوبات شهرستان لالی

۱) مصوب شد معارض پروژه مسکن مهر لالی تعیین و تکلیف و سپس آسفالت شود. ۲) مصوب شد جاده لالی به مسجدسلیمان ماده ۲۳ آن گرفته شود. ۳) واگذاری اسناد نفت به بنیاد مسکن جلسه ای گرفته شود تا نهایی گردد.

 

مصوبات شهرستان اندیکا

۱) ساخت پل شور و پل شلال. ۲) ۱۴ کیلومتر بهسازی مسیر قلعه خواجه به آبژدان. ۳) تامین اعتبار تونل تاراز.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.