امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 603
  پرینتخانه » گزارش خبری تاریخ انتشار : 13 فروردین 1403 - 12:21 | 35 بازدید | ارسال توسط :
در راستای مسوولیت های اجتماعی انجام شد:

اقدام جهادی فولاد اکسین خوزستان و گروه جهادی امام رضا(ع) در ارایه خدمات پزشکی تخصصی رایگان به مناطق کم برخوردار + عکس

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مشارکت و همکاری با گروه پزشکی جهادی امام رضا(ع) در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون خدمات پزشکی رایگان ارایه داد.

تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۴/۲۶  خبرگزاری برنا

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی ضمن دعوت از گروه پزشکی جهادی امام رضا(ع) به سرپرستی دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، در منطقه قلعه چنعان خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و تجویز داروی رایگان ارایه داد.

خدمات رایگانی همچون ویزیت متخصص جراحی اعصاب، نورولوژی، ارتوپدی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی از جمله موارد خداپسندانه و خیرخواهانه ای می‌باشد که توسط گروه جهادی امام رضا(ع) ارایه شد.

این گروه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص بوده که بیش از ده سال گذشته با مدیریت رضا جباری در مناطق کم برخوردار خدمت می کنند و در ساعت های حضور خود در منطقه قلعه چنعان بالغ بر پانصد بیمار را ویزیت کردند.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان ضمن تاکید بر اجرای مسوولیت‌های اجتماعی شرکت ها، خصوصاً در مناطق کم برخوردار تاکید و اظهار کرد: ما در فولاد اکسین خوزستان خود را موظف و مکلف به اقدام در حوزه مسوولیت های اجتماعی کردیم، بنابراین منتظر نیستیم تا درخواستی یا تکلیفی باعث شود تا اقدام نماییم.

علی محمدی افزود: بی‌شک هرگونه اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نزد خداوند متعال محفوظ می‌ماند و آثار آن را در زندگی و تولید خواهیم دید.

لازم به ذکر است که، جباری به عنوان بهترین جراح مغز و اعصاب در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مهارت در جراحی های اندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز، جراحی قاعده جمجمه(skull base)، و جراحی ستون فقرات با ارایه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به خدمت رسانی به بیماران می‌پردازند،

این پزشک متخصص متولد سال ۱۳۶۱ در مسجدسلیمان است و در تمام سال های خدمت خود به جراحی رایگان بیماران کم درآمد و ناتوان در سراسر کشور پرداخته و به‌ عنوان یک الگو در کشور مورد توجه قرار دارد.

منبع : خبرگزاری برنا

| منبع خبر : خبرگزاری برنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.