امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 780
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, ویژه تاریخ انتشار : 21 خرداد 1403 - 15:20 | 217 بازدید | ارسال توسط :

با رفع زیرساخت ها و توجه به ظرفیت کشاورزی ، دامپروری و گردشگری در اندیکا، اشتغال و بیکاری جوانان رفع خواهد شد

🔸دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ۱۷ خردادماه به شهرستان اندیکا سفر کرد و در جلسه شورای اداری حضور یافت.   امرالله نوذری فرماندار شهرستان اندیکا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد ، موفقیت دکتر جباری […]

با رفع زیرساخت ها و توجه به ظرفیت کشاورزی ، دامپروری و گردشگری در اندیکا، اشتغال و بیکاری جوانان رفع خواهد شد

🔸دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ۱۷ خردادماه به شهرستان اندیکا سفر کرد و در جلسه شورای اداری حضور یافت.

 

امرالله نوذری فرماندار شهرستان اندیکا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد ، موفقیت دکتر جباری یعنی گره گشایی از مشکلات مردم ، نه تنها من بلکه همه باید دعا و آرزوی موفقیت برای ایشان کنند چرا که حل مشکلات شهرستان آرزوی همه ماست.

 

فرماندار اندیکا و دیگر مسولان در ادامه جلسه که بیش از چهار ساعت بطول انجامید مشکلات و معضلات شهرستان را مطرح نمودند.

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا ابتدا انتخاب دکتر جباری را بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و برای ایشان در این مسئولیت مهم و خطیر آرزوی موفقیت داشت.

 

وی افزود: بارها از تریبون نماز جمعه تاکید کردم که انتخابات تمام شده و امروز دیگر وقت رفاقت هاست و همه ما وظیفه داریم نماینده را حمایت و پشتیانی کنیم چرا که حمایت از نماینده حمایت از مردم است‌.

 

امام جمعه اندیکا تاکید کرد: آب شرب و کشاورزی برای همیشه باید حل شود ، در دوره نمایندگان اسبق و سابق گفتم و امروز هم خواستار برطرف نمودن این موضوع از سوی شما هستم‌.

 

 

دکتر جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی شهادت رئیس جمهور محبوب کشورمان را تسلیت گفت و بیان کرد در زمان آیت الله رئیسی با اختصاص بودجه آلایندگی به شهرها، پیشرفت و تحول خوبی در مناطق ما ایجاد شد که این از اقدامات بسیار خوب دولت مردمی ایشان بود.

 

نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده اندیکا را آینده ناب و روشنی می بینم البته بستگی به من و شمای مسئول دارد ، زمان را نباید از دست داد و در خدمت به مردم نباید کوتاهی کرد.

 

وی افزود: اندیکا جاذبه بسیار زیبایی و گردشگری خوبی دارد باید تلاش کنیم با برطرف کردن زیرساخت ها و توجه به ظرفیت کشاورزی ، دامپروری و گردشگری منطقه را توسعه دهیم و سرمایه گذار جذب کنیم تا اشتغال و بیکاری جوانان این منطقه حل شود، و تمامی این موارد با کار جمعی ، تیمی و همدلی محقق خواهد شد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از زحمات آقای ورناصری تشکر کرد و گفت بررسی کردم که ایشان حداکثر تلاش خود را انجام داد تا کاری کند و تاکید کرد؛ تمامی موارد و مشکلات این منطقه را پیگیری خواهم کرد و کنار شما هستم و بدانید اگر این سمت و صندلی نبود قطعاً راحت بودم اما آمده ام بر حسب تکلیف و دلسوزی که نسبت به این مناطق محروم داشتم و دارم ، لذا با همان نگاهی که در گذشته بعنوان طبیب و حکیم در بین شما مردم بودم ، خواهم بود و در استان و کشور هر مشکلی باشد در کنار شما هستم و بنده را بعنوان یار و همراه خود بدانید.

همه ما در قبال جان فرزندی که با عقرب زدگی و بی امکاناتی از دنیا می‌رود مسئول و شریک هستیم، فلذا حداکثر تلاشمان را کنیم.

 

 

«روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.