امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 17 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 786
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, جلسات و پیگیری, ویژه تاریخ انتشار : 22 خرداد 1403 - 4:03 | 226 بازدید | ارسال توسط :

دکتر رضا جباری در شورای اداری شهرستان لالی: رضایتمندی مردم برایم مهم است و در جایگاه خدمتگزار مردم در پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه استراحت نخواهم کرد‌‌

پنجشنبه ۱۷خردادماه اولین جلسه شورای اداری شهرستان لالی با حضور دکتر جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار و مسائل و مشکلات از سوی فرماندار و رؤسای ادارات مطرح شد. دکتر جباری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت: در سیستمی که با من […]

دکتر رضا جباری در شورای اداری شهرستان لالی: رضایتمندی مردم برایم مهم است و در جایگاه خدمتگزار مردم در پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه استراحت نخواهم کرد‌‌

پنجشنبه ۱۷خردادماه اولین جلسه شورای اداری شهرستان لالی با حضور دکتر جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار و مسائل و مشکلات از سوی فرماندار و رؤسای ادارات مطرح شد.

دکتر جباری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت: در سیستمی که با من کار می کنید هم من پاسخگو هستم هم شما مدیران ، در کارم جدی هستم و با کسی تعارف ندارم عملکردها را بررسی و مسائل و مشکلات مطرح شده را با یک سبک تحولی مبتنی بر واقعیت پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: در مسائل کاری تیمی عمل خواهم کرد و از طریق مشاوران عالم و صالح مشورت می‌گیرم و سپس تصمیم نهایی را که به نفع مردم باشد می گیرم و هر مسئولی در سطح کشور نیاز باشد برای رفع مشکلات در حوزه انتخابیه حضور پیدا کند در دستور کار خود قرار خواهم داد.

دکتر جباری تصریح کرد: در هر جلسه ای آمدیم باید یک پیشرفتی صورت بگیرد و این مستلزم کمک و پیگیری همه می باشد.
در جلسات بعد با برنامه و‌ با هدف مشخص حضور پیدا کنید ، گزارش سه ماهه آماده کرده و هر کجا نیاز به ورود اینجانب بود پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: کارکردن با من دوندگی زیاد دارد ، سالهاست ۲۰ ساعت کار کردم و در مسئولیت جدید با همین رویکرد جلو خواهم رفت. رضایتمندی مردم برایم مهم است و در جایگاه خدمتگزار مردم در پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه استراحت نخواهم کرد‌.

دکتر جباری جلسه شورای اداری لالی را با تاکید بر خدمت به مردم به پایان رساند و‌ گفت: روزی موسی بن عمران از خداوند پرسید: اگر تو بنده بودی و معبودی برای خود داشتی برای جلب رضایتش چه میکردی و به کدامین عبادت بیشتر مشغول بودی؟ خطاب آمد موسی: شبانه روز در پی این بودم که گره از کار گرفتاری باز کنم ، فلذا بالاترین خدمت به مردم در محضر خداوند خدمت به مردم است ، انتظار دارم از بالا به پایین مردم را نگاه نکنید و با روی خوش و گشاده با مردم برخورد کنید.

 

روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.