امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 795
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, بازدید, جلسات و پیگیری, مکاتبات و تذکرات تاریخ انتشار : 22 خرداد 1403 - 6:22 | 513 بازدید | ارسال توسط :

دکتر رضا جباری : در حوزه درمان مشکل بسیار داریم و من خیلی صبر ندارم در خصوص وضعیت بدی که امروز مردم در حوزه درمان به سر می برند ، رفع مشکلات این حوزه انتخابیه خواست جدی من است

جمعه ۱۸ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ابتدای شروع به کار خود بعنوان خدمتگزار مردم به حوزه انتخابیه سفر کرد و استارت پیگیری ها را از مهم ترین دغدغه مندی اش که موضوع درمان است با دعوت از ریاست دانشگاه علوم […]

دکتر رضا جباری : در حوزه درمان مشکل بسیار داریم و من خیلی صبر ندارم در خصوص وضعیت بدی که امروز مردم در حوزه درمان به سر می برند ، رفع مشکلات این حوزه انتخابیه خواست جدی من است

جمعه ۱۸ خردادماه دکتر رضا جباری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در ابتدای شروع به کار خود بعنوان خدمتگزار مردم به حوزه انتخابیه سفر کرد و استارت پیگیری ها را از مهم ترین دغدغه مندی اش که موضوع درمان است با دعوت از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان و فرمانداران چهار شهرستان در مسجدسلیمان کلید زد.

 

ابتدا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به خواست عموم مردم به همراه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار مسجدسلیمان از بیمارستان ۲۲ بهمن بازدید کرد و از نزدیک کم کاستی ها را بررسی و به درد دل مردم گوش فرا داد.

 

در ادامه جلسه ، جمع بندی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه توسط فرمانداران چهار شهرستان که عمدتاً با مشکلات زیادی روبرو بودند و اکثر شبیه به هم و در یک راستا بود مطرح شد.

 

فرمانداران نیازهای شهرستان ها را در حوزه عمرانی ، تجهیزاتی و نیروی انسانی بیان کردند و در برخی موارد مشکلات اساسی را نبود پزشک متخصص، کمبود جدی آمبولانس و … در شهرستان ها دانستند.

 

دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد ؛ ابتدا هر چه سریعتر مشکل سرمایشی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان رفع شود و در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی فرمانداران به طور جد پیگیری و رفع نمائید.

 

دکتر جباری تصریح کرد: در حوزه درمان مشکل بسیار داریم و من خیلی صبر ندارم در خصوص وضعیت بدی که امروز مردم در حوزه درمان به سر می برند، فلذا رفع مشکلات این حوزه انتخابیه خواست جدی من است.

 

وی افزود: کسی که کننده کار هست را بکار بگیرید ، از آنچه موجود داریم درست استفاده نمی شود که باید اصلاح صورت گیرد.

 

ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی خوزستان ابتدا ضمن تشکر از دعوت دکتر جباری ، بیان کرد که در دو هفته آینده مشکل تهویه و سرمایش بیمارستان ۲۲ بهمن رفع خواهد شد.

 

وی افزود: ماشین های کمک دار برای چهار شهرستان تهیه کردیم و با توجه به خاص بود این ماشین ها، نیازمند آموزش راننده این خودروها را داریم که به زودی به شهرها داده می شود.

 

دکتر سرمست کمبود آمبولانس را یک مشکل اساسی در سطح کشور دانست و عنوان کرد قراردادهایی بسته شد و تلاش می کنیم این مشکل سریعا رفع شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: موضوعاتی که مطرح شد کارهای جاری خودمان است ، اعتبارشان بیاد انجام می دهیم چون اولویت مناطق محروم است که ان شاءالله با حمایت و پشتیبانی دکتر جباری تمام تلاشمان را برای رضایتمندی مردم انجام خواهیم داد.

*« روابط عمومی نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، هفتکل ، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی »*

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.